Chlipała, PawełPiekarz, Beata2013-10-232013-10-232009-12-12http://hdl.handle.net/11199/1116Niniejsza praca poświęcona jest promocji na etapie uruchamiania nowego przedsiębiorstwa handlowego. Ogólnie mówiąc promocja „zwana jest komunikacją marketingową i polega na informowaniu, przypominaniu i przekonywaniu odbiorców, aby zaakceptowali, nabyli, polecili lub spożytkowali produkt, usługę, czy ideę.” Kampanię promocyjną stosuje się najczęściej przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek. Zajmiemy się tu promocją w przypadku przedsiębiorstwa nowo otwartego, gdy jego sytuacja jest najtrudniejsza, ponieważ nikt nie wie o jego istnieniu, ani czym się zajmuje, ani gdzie się znajduje. Dużym problemem dla nowej firmy jest też konkurencja, która oferuje podobne produkty często w takich samych cenach. Celem pracy jest pokazanie, czym jest promocja, jakie są jej narzędzia oraz jak bardzo ważne jest właściwe zastosowanie promocji w każdej firmie, szczególnie nowopowstałej. Praca jest opisem przypadku firmy „Tomi”, hurtowni zabawek znajdująca się w Nowym Sączu. Powstała w roku 2007. jako jednoosobowa firma, która w ciągu dwóch lat rozwinęła się. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział jest teoretyczny. Rozdział drugi i trzeci mają charakter empiryczny.pllicencja niewyłącznapromocjamarketingprzedsiębiorstwo handlowePromocja na etapie uruchamiania przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie hurtownii zabawek "Tomi" w Nowym SączuPromotion at the set-up stage of a new commercial enterprise on the basis of the toy wholesale "Tomi" in Nowy SaczbachelorThesis2013-10-22