Rawski, MarekKorzec-Król Iwona2014-01-032014-01-032000http://hdl.handle.net/11199/3247Celem pracy jest ukazanie zagadnień prawnych z tematu ochrony konsumenta przed reklamą wprowadzającą w błąd i reklamą porównawczą. Przedstawiono zagadnienia z zakresu unormowań prawnych i organizacyjnych działalności reklamowej i promocyjnej w firmie. Zaprezentowano uregulowania prawne z zakresu ochrony konsumenta w obrocie rynkowym. Opisano aspekty prawne ochrony konsumenta przed mylącą reklamą w Unii Europejskiej jak i w prawie polskim. Dokonano krótkiej charakterystyki dostosowania polskiego prawa do prawa Unii oraz przedstawiono propozycje dotyczące wzmocnienia środków ochrony przed nieuczciwą reklamą.pllicencja niewyłącznareklamaochrona konsumentadziałalność promocyjnaobrót rynkowyreklama porównawczaodpowiedzialność producentaodpowiedzialność sprzedawcynieuczciwa konkurencjaOchrony konsumenta przed "mylącą" reklamą - aspekty prawnemasterThesis