Dołhasz, MagdalenaLitwiński Grzegorz2014-02-102014-02-102006http://hdl.handle.net/11199/5485Marketing jest dziedziną wiedzy o charakterze interdyscyplinarnym, praktycznym sposobem działania w warunkach rynkowych. W pracy tej starano się odnieść do twierdzenia jaką rolę odgrywa marketing na specyficznym na specyficznym rynku usług zdrowotnych. Aby mógł on spełnić swoją rolę muszą istnieć: niezależni dostawcy usług (np. indywidualnie praktykujący lekarze), konsumenci (potencjalni pacjenci), którzy mają niczym nie ograniczony dostęp do usług i możliwości wyboru dostawców oraz płatnik (np. firma ubezpieczeniowa). Po zaistnieniu tych 3 elementów pojawia się rynek np. usług stomatologicznych, charakteryzujący się pewnymi regułami (np. konkurencją), który będzie bazą dla rozwoju marketingu. Celem pracy jest systematyka i identyfikacja działań marketingowych na specyficznym rynku, rynku usług medycznych w oparciu o praktykę gabinetu dentystycznego „Art.-Dent” działającego na rynku małopolski.pllicencja niewyłącznamarketing usługjakość usługmarketing-mixrynek usług medycznych"Art.-Dent" na rynku usług medycznychgabinet stomatologicznySpecyfika działalności marketingowej na rynku usług medycznych w Małopolsce na przykładzie gabinetu dentystycznego "Art. - Dent"Characteristics of the marketing activity on the market of medical services in the Malopolska region, based on the example of the “Art.-Dent” dentist’s surgerymasterThesis