Chlipała, PawełZasowski Witold2014-02-172014-02-172007http://hdl.handle.net/11199/5901Praca poświęcona jest zarządzaniu kanałami dystrybucji przedsiębiorstwa. Zarządzanie łańcuchami dostaw i logistyka dystrybucji wydają się być niezmiernie istotnymi aspektami polityki dystrybucji, ponieważ decydują o dostępności oferty dla konsumenta. Dążąc do zapewnienia dostępności produktów, należy pamiętać o ekonomice dostaw oraz maksymalizacji satysfakcji dostarczanej klientom. Wymienione aspekty były powodem wyboru zakresu przedmiotowego pracy. Jako podmiot analizy wybrano firmę Nivea Polska. Celem pracy jest zidentyfikowanie kanałów dystrybucji przedsiębiorstwa, poznanie skutecznego systemu organizacji dostaw i współpracy w kanałach dystrybucji oraz sposobów tworzenia i organizacji łańcucha dostaw przedsiębiorstwa. Celem pracy jest także, próba charakterystyki i oceny funkcjonowania kanałów dystrybucji Nivea Polska oraz nakreślenie propozycji niezbędnych modyfikacji i ulepszeń tych kanałów.pllicencja niewyłącznadystrybucjastrategie marketingowekanały dystrybucjilogistyka dystrybucji i zarządzania łańcuchem dostawobsługa klientatransportzarządzanie zapasamiskładowanieNivea Polska S.A.Zarządzanie kanałami dystrybucji na przykładzie Nivea Polska S.A.Supply chain management on the base of Nivea Polska S.A. as an examplemasterThesis