Stach, PrzemysławRugiełło, Michał2013-12-182013-12-182013-09-18http://hdl.handle.net/11199/2413Celem niniejszej pracy jest zbadanie, jaki jest wpływ zachowań e-klientów na działania przedsiębiorców pracujących w branży e-commerce. W pierwszym rozdziale przedstawione zostanie pojęcie World Wide Web, jako globalnej sieci informacyjnej, począwszy od jej powstania, projektu, którego celem była jedynie wymiana informacji naukowych, aż do momentu, kiedy ludzie uświadomili sobie, że na transferze informacji w takiej czy innej formie można zarabiać pieniądze. W tym projekcie zostanie dokonana również krótka charakterystyka zachowania i trendów, mających miejsce wśród użytkowników sieci. Następny rozdział zawierać będzie definicję e-biznesu z jednoczesną próbą opisania jego najbardziej popularnych modeli, wszystko to poparte będzie przykładami z branży e-commerce. Ostatni rozdział pracy zawierać będzie dokładny opis jednego z modeli e-biznesu skupiający się na systemie sprzedaży internetowej, docelowo zorientowanej na dystrybucję artykułów elektroinstalacyjnych z udziałem hurtowni elektrycznej mezoko.com. Bieżąca analiza zachowania konsumenta w sieci, a co ważniejsze dostosowanie się do niego jest elementem kluczowym, w prowadzeniu e-biznesu, szczególnie dzisiaj, gdy rynek e-commerce jest w fazie silnego wzrostu.pllicencja niewyłącznainternete-biznessprzedaż internetowamarketing internetowyklientZarządzanie e-biznesem w kontekście istniejących modeli e-biznesowychE-business management in the context of existing e-business modelsbachelorThesis2013-12-17