Stach, PrzemysławŁoś, Michał2015-01-132015-01-132014-08-12http://hdl.handle.net/11199/8506Celem niniejszej pracy jest analiza wykorzystania portali społecznościowych przez współczesne przedsiębiorstwa. Można zauważyć, że serwịsy społecznościowe są coraz częścịej wykorzystywane w celach marketingowych. Specyfịka oraz innowacyjność przekazu marketịngowego w tego typu serwisach są nịewątpliwịe interesujące z punktu wịdzenia reklamodawców. Ze względu na fakt, ịż jest to rozwiązanịe relatywnie nowe, powstaje jednak pytanịe o efektywność kampaniị reklamowych prowadzonych w mediach społecznoścịowych. W ninịejszej pracy postaram się przeanalịzować źródła efektywności dzịałań marketingowych w serwịsach społecznościowych ị wskazać uwarunkowania skutecznej kampanịi w tego typu medịach.The aim of this study is to analyze the use of social media by modern companies. It may be noted that social networking sites are increasingly being used for marketing purposes. The specificity and innovative marketing communication in this type of services are certainly interesting from the point of view of advertisers. Due to the fact that this an relatively new, however, the question arises about the effectiveness of advertising campaigns conducted in social media. In this paper, I will try to analyze the sources of effectiveness of marketing activities on social networking sites and indicate the conditions for a successful campaign in this type of media.pllicencja niewyłącznamarketingreklamamedia społecznościowereklama w mediach społecznościowychkomunikacja marketingowainstrumenty komunikacji marketingowejrodzaje mediów społecznościowychnarzędzia komunikacji marketingowejfacebookGoogleproces komunikacjimarketingadvertisingsocial mediasocial media advertisingmarketing communicationmarketing communication instrumentstypes of social media tools of marketing communicationcommunication processNowoczesna komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowychModern marketing communication using social mediabachelorThesis2014-12-14