Jabłoński, TomaszWal Tomasz2014-03-282014-03-282008http://hdl.handle.net/11199/7287Celem pracy jest analiza i ocena działań marketingowych przedsiębiorstwa handlowego Inpol Krak w ramach stopnia wykorzystania poszczególnych instrumentów tworzących kompozycję oddziaływania marketingowego na współczesnym rynku Business to Business. Praca ma charakter teoretyczno – empiryczny. W części teoretycznej przedstawiono pojęcia związane z marketingiem, jego sektorowe uwarunkowania ze szczególnym uwzględnieniem rynku środków produkcji, oraz specyfiki rynku business to business. Omówione zostały wzajemne relacje zarówno po stronie dostawców jak i odbiorców oraz sformułowane strategie dotyczące produktów, cen, dystrybucji i promocji. W części empirycznej dokonano analizy i oceny poszczególnych przedsięwzięć firmy w zakresie aktywizacji sprzedaży, prowadzenia działań promocyjnych i rozwojowych mających na celu zapewnienie odpowiedniego udziału w rynku coraz bardziej konkurencyjnym i cechującym się w ostatnich latach dużą dynamiką i znacznymi przekształceniami.pllicencja niewyłącznaryneksektorowe uwarunkowania marketingumarketing dóbr konsumpcyjnychmarketing-mixrelacje z dostawcamimarketing partnerskistrategie na rynku B2Bfirma "Inpol Krak"Ocena i analiza wykorzystania metod formułowania strategii marketingowych na rynku B2B na przykładzie firmy Inpol KrakAnalysis of B2B marketing strategy adoption methods efficiency the Inpol Krak wholesaler case studymasterThesis