Gorazd, TomaszInglot Radosław2014-01-312014-01-312005http://hdl.handle.net/11199/5039Bankowość elektroniczna staje się integralną częścią działalności banków, dla tradycyjnych banków staje się szansą, ale też i koniecznością. Z jednej strony poprzez zaawansowane technologie dystrybucyjne ułatwia dotarcie do nowych i utrzymanie obecnych klientów i tak rozpatrywana jest szansą, z drugiej staje się koniecznością gdyż pozwala lepiej zaspokoić potrzeby klientów, obniżyć koszty, staje się elementem walki konkurencyjnej na rynku. Celem pracy jest próba przedstawienia rynku bankowości elektronicznej w Polsce - jej szans, zagrożeń i perspektyw rozwoju, a także wykazanie najlepszej oferty wśród czołowych banków na podstawie dostępnych publikacji, raportów publikowanych przez firmy konsultingowe w Internecie, a także materiałów informacyjnych banków.pllicencja niewyłącznarynek bankowości elektronicznejusługi bankowe w Interneciemodele bankowości elektronicznejInternetbankomatyterminale POSkarty płatniczebezpieczeństwo kont internetowyche-bankowośćRynek bankowości elektronicznej w PolscemasterThesis