Malczak, JanBarański-Czyhur, Krzysztof2014-01-012014-01-012000http://hdl.handle.net/11199/2985Celem pracy jest analiza reklamy jako kosztu na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A. Zaprezentowano istotę i cele reklamy oraz planowanie strategii reklamowej przedsiębiorstwa. Przedstawiono różne metody budżetowania reklamy oraz zaprezentowano problem prawnych ograniczeń reklamy, aspekty finansowo - księgowe i sposoby ich ewidencji. Dokonano analizy działań reklamowych podejmowanych przez Zakłady Azotowe w Tarnowie - Mościcach S.A. oraz ich ujęcie w ewidencji księgowej.licencja niewyłącznareklamakosztbudżetowanie reklamystrategia marketingowakampania reklamowaewidencja kosztów reklamyplanowanie strategii marketingowejewidencja księgowaReklama jako koszt na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.AmasterThesis