Szyszkiewicz-Warzecha, KrzysztofWójcik, Piotr2013-12-202013-12-202013-03-27http://hdl.handle.net/11199/2485Internet jest niewyobrażalnie wielkim zbiorem informacji, gdzie każdego dnia przybywa setki tysiące stron internetowych, a każdej stronie internetowej bez różnicy, czy jest to serwis dużej korporacji tworzony przez profesjonalistów, czy też jest to blog tworzony w wolnych chwilach przez pasjonata jakiejś dziedziny, przyświeca jeden nadrzędny cel! Zaprezentować się szerokiemu gronu odbiorców! Ten cel najprościej osiągnąć dzięki wyszukiwarce internetowej poprzez którą zainteresowane osoby trafią na naszą witrynę. Lecz aby było to możliwe w sieci, w której znajdują się nawet setki tysięcy stron na dany temat niezbędne są działania zgodne z zasadami SEM. A co to takiego? Opiszę dokładnie w dalszej części tej pracy, gdyż jej celem jest przedstawienie procesu optymalizacji dla danej witryny internetowej. Swoją prace podzieliłem na dwie części. - Pierwsza cześć teoretyczna, w której opisałem pojęcia związane z optymalizacją, jak i działania prowadzące do osiągnięcia najlepszej pozycji dla wyszukiwarki Google. W części tej chciałem zwrócić też uwagę na marketing internetowy, który niewątpliwie idzie w parze z optymalizacją, mam tu na myśli reklamę płatną w Google AdWords jak i wykorzystanie portalu społecznościowego Facebook. - Druga cześć praktyczna. Przedstawię w niej zastosowane metody, wykorzystane do optymalizacji strony www.burdek-kop.com, którą stworzyłem dla firmy Stefan Burdek – Zmechanizowane roboty ziemne. Do stworzenia strony wykorzystałem system CMS Joomla! Następnie przedstawię efekty jakie przyniosły owe metody.pllicencja niewyłącznainternetpozycjonowaniemarketing internetowywyszukiwarki internetoweWorld Wide Web (WWW)Techniki pozycjonowania i optymalizacji serwisów internetowych w wyszukiwarce GoogleSearch optimization techniques of the WWW services in the Google search enginebachelorThesis2013-12-19