Czarnecki PiotrSzymbara Katarzyna2014-03-042014-03-042014-03-04http://hdl.handle.net/11199/6673Rozwój gospodarki rynkowej oraz wzrost konkurencji na rynku wymusza na przedsiębiorstwach zmiany w procesach zarządzania. Sukces przedsiębiorstw opiera się dzisiaj na sprawnym zarządzaniu rozumianym jako wiedza i umiejętność sterowania zasobami, procesami i informacjami w burzliwym otoczeniu. Nowoczesne zarządzanie to zarządzanie strategiczne polegające na tworzeniu wielokierunkowych strategii uwzględniających przyszłe zmiany w otoczeniu i w przedsiębiorstwie, aby przechwycić wszystko to co jest niezbędne w budowaniu przyszłości przedsiębiorstwa. Skutecznym działaniem w procesie zarządzania strategicznego jest systematyczna analiza strategiczna będąca zbiorem metod prowadzących do zdiagnozowania przedsiębiorstwa i jego otoczenia. Szeroki wachlarz techniki metod analizy pozwala na zbadanie i ocenę przyszłych stanów wybranych domen przedsiębiorstwa i jego otoczenia z punktu widzenia możliwości przetrwania i rozwoju. Celem niniejszej pracy jest dokonanie analizy strategicznej metodą SWOT na przykładzie Firmy ASTRA Sp. z o.o. i wybranie dalszej strategii działania.pllicencja niewyłącznazarządzanie strategicznemetody analizy strategicznejfirma "Astra"analiza SWOTAnaliza SWOT na przykładzie Spółki z o.o. Astra w NawojowejThe SWOT analysis for „Astra” Ltd. in NawojowabachelorThesis