Rawski, MarekPiech Agnieszka2014-01-032014-01-032000http://hdl.handle.net/11199/3244Celem pracy jest scharakteryzowanie pojęcia i istoty strategii marketingowej oraz zbudowanie zarysu strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa działającego na rynku dóbr konsumpcyjnych FMCG -Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Wawel" S.A. Opisano znaczenie strategii marketingowej w procesie zarządzania marketingowego – istotę, pojęcie oraz etapy opracowania strategii marketingowej. Zaprezentowano Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Wawel” S.A – jego podstawowe wskaźniki techniczno-ekonomiczne oraz charakterystykę struktury organizacyjnej. Sformułowano strategię marketingowej dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego„ Wawel” S.A.pllicencja niewyłącznamarketingstrategia marketingowarynek konsumpcyjnyzarządzanie marketingowekonkurencjaprzedsiębiorstwoprzemysł cukierniczyZarys strategii marketingowej dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Wawel" S.AmasterThesis