Czarnecki, PiotrRosół Małgorzata2014-01-012014-01-012004http://hdl.handle.net/11199/2954Celem pracy jest analiza strategiczna firmy IMIGe Poland Sp. z o.o. na tle firm reklamy wewnętrznej w Polsce. Podano definicję zarządzania strategicznego, genezę jego powstania, opis celów i zasad zarządzania strategicznego. Przedstawiono proces formułowania strategii, istotę i zakres analizy strategicznej oraz etapy analizy strategicznej. Dokonano charakterystyki metod analizy strategicznej, podano definicję sektora i grupy strategicznej oraz opis analizy grup strategicznych. Zawarto charakterystykę firmy IMIGe Poland jako obiektu badania. Dokonano analizy firmy, analizy makro-otoczenia i otoczenia konkurencyjnego firmy oraz jej potencjału strategicznego. Przedstawiono charakterystykę firm konkurencyjnych w stosunku do IMIGe Poland.Dokonano oceny firmy i jej pozycji konkurencyjnej na podstawie przeprowadzonych analiz. Sformułowana została strategia wejścia firmy do szkół średnich oraz przedstawiono wnioski i rekomendacje dla badanej firmy.pllicencja niewyłącznazarządzaniezarządzanie strategiczneanaliza strategicznastrategiasektorgrupa strategicznakonkurencjarynek reklamowyAnaliza strategiczna firmy IMIGe Poland Sp. z o.o. na tle firm reklamy wewnętrznej w PolscemasterThesis