Chlipała, PawełKulig Paweł2014-02-262014-02-262006http://hdl.handle.net/11199/6406Planowanie marketingu-mix rozpoczyna się od sformułowania oferty zaspokajającej aktualne i przyszłe potrzeby klientów docelowych. Bardzo ważnym czynnikiem tej oferty jest produkt. Z produktem związane jest szereg podejmowanych działań i decyzji noszących nazwę strategii produktu. Strategia produktu jest częścią strategii marketingowej. Ta z kolei jest ściśle związana ze strategią całościową przedsiębiorstwa, którą tworzy się w oparciu o główne cele przedsiębiorstwa. We właściwym kształtowaniu marketingowej strategii produktu szczególnie ważne jest uwzględnienie analizy cyklu życia produktów, struktury produktu, szerokości i głębokości asortymentu. W ramach strategii produktu powinno się podejmować decyzje przy zachowaniu zasady pełnego zrozumienia oczekiwań konsumentów. Warte podkreślenia jest fakt, iż sukces strategii marketingowej produktu zależy przede wszystkim od ludzkich zdolności i talentu. Współcześnie w budowaniu strategii produktu bardzo ważny jest klient. Dlatego istotne jest w początkowym etapie kształtowania strategii właściwa koordynacja decyzji dotyczących poszczególnych pozycji produktowych, linii i asortymentu. Niniejsza praca ma charakter teoretyczny jak i poznawczy. Część teoretyczna dotyczy decyzji w zakresie zarządzania produktem, które są przede wszystkim związane z tworzeniem, wprowadzeniem i utrzymaniem produktów na rynku. W części praktycznej dokonano próby oceny zagadnień zarządzania produktem, jakie są poruszane w fachowym czasopiśmie marketingowym „ Media & Marketing Polska”.pllicencja niewyłącznaproduktmarketing-mixcykl życia produktuopakowanie i markakształtowanie struktury produktuprzedsiębiorstwostrategia produktu„Media & Marketing Polska"Zarządzanie produktem w przedsiębiorstwach na podstawie analizy treści artykułów w "Media & Marketing Polska"Product Management in companies on the analysis of press article in "Media @ Marketing Poland"bachelorThesis