Bulzak, AndrzejPawlak Tomasz2014-02-162014-02-162006http://hdl.handle.net/11199/5844„Działania ludzi, ich dążenia do lepszej pracy, zmian i postępu zawsze są zdeterminowane posiadaną przez nich motywacją, która stanowi proces wyboru, jakiego dokonują między różnymi zrachowaniami i formami aktywności, aby urzeczywistnić cele będące wynikiem cenionych przez nich wartości, to znaczy tego, co jest godne ich pożądania i co ma rzeczywistą bądź wyobrażalną zdolność do zaspokajania odczuwanych potrzeb i aspiracji”. Obecnie, w dobie globalizacji i ogromnej konkurencji właściwe motywowanie pracowników stało się niezbędne. Dzięki dobrze zmotywowanym pracowniom firmy budują swoją przewagę konkurencyjną na rynku. W tej pracy autor pokazuje czym jest system motywacyjny, jakie zyski lub straty może przynosić firmie. W jaki sposób przyczynia się do rozwoju firmy i rotacji pracowników. Autor opiera się na analizie systemu motywacyjnego firmy Provident Polska S. A. Firma ta nazywa siebie „firmą sprzedażową”. Zajmuje się ona udzielaniem pożyczek gotówkowych w domu klienta.pllicencja niewyłącznamotywacjasystem motywacyjnyzarządzanie pracą w organizacjirynek kredytowyzadłużenie polskich gospodarstw domowychkredyty mieszkaniowerynek kredytów konsumpcyjnych do 2008 rokuWplyw systemu motywacyjnego w firmie na osiąganie celu sprzedażowego, na przykładzie firmy Provident Polska S.A.The influence of motivation system on meeting a sales target in the company, shown on the example of “Provident” Poland S.A.bachelorThesis