Misiołek, KrzysztofŁękawska Iwona2014-03-092014-03-092008http://hdl.handle.net/11199/6812Dla profesjonalnego przedsiębiorstwa istotne jest planowanie działań, które należy wykonać. Pierwszym z nich jest właściwa analiza strategiczna przedsiębiorstwa oraz określenie celu firmy, a następnie wyznaczenie drogi dzięki, której te cele zostaną osiągnięte. Celem niniejszej pracy jest ocena wykorzystania elementów zarządzania strategicznego, a w szczególności analizy strategicznej, jako narzędzia będącego podstawą planowania działalności firmy. Autorka zamierza ocenić wpływ poszczególnych elementów procesu zarządzania strategicznego, jakimi są przede wszystkim analiza strategiczna i planowanie na długookresową działalność przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem procesu marketingu, zarządzania i finansów firmy. Cel pracy jest związany również z oceną zastosowania poszczególnych narzędzi obu procesów zarządzania strategicznego dla procesu podejmowania decyzji dotyczących rozwoju działalności firmy. Omówienie zagadnień związanych z planowaniem, zarządzaniem, marketingiem, zarządzaniem strategicznym i zarządzaniem finansami firmy jest prologiem do rozwinięcia tematu analizy strategicznej.pllicencja niewyłącznaproces planowaniaanaliza strategicznaanaliza SWOTmacierz BCGTelekomunikacja Polska S.A.Wykorzystanie analiz strategicznych w procesie planowania na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.The use of strategic analyses in the process of planning on the example of the Telekomunikacja Polska S.A.masterThesis