Czarnecki, PiotrWygoda Lucyna2014-02-102014-02-102006http://hdl.handle.net/11199/5487Burzliwy rozwój otoczenia wymusza nową orientację przedsiębiorstw, zmuszając firmy do poszukiwania nowych opcji strategicznych. Opracowanie skutecznej strategii służącej osiągnięciu celów przedsiębiorstwa wymaga podejmowania wielu racjonalnych decyzji i działań. Integracja wszelkich orientacji, wymiarów i analiz pozwala na właściwe ukierunkowanie w procesie zarządzania firmą w długim okresie czasu, z umiejętnym wykorzystaniem pojawiających się w otoczeniu szans oraz unikaniu zagrożeń. Systematyczna analiza strategiczna pozwala na bezproblemowe przystosowanie się przedsiębiorstw do skokowych, nieustannie dokonujących się zmian w otoczeniu, a stałe doskonalenie gotowości firmy do realizacji nowych zadań jest nieodłączną cechą zarządzania strategicznego. Celem niniejszej pracy jest analiza strategiczna i ustalenie strategii dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Nowym Sączu.pllicencja niewyłącznazarządzanie strategiczneanaliza strategicznaanaliza SWOTMiejsckie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Nowym Sączumetody analizy strategicznejAnaliza strategiczna Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Nowym SączuThe strategic analysis of Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. in Nowy SączmasterThesis