Beliczyński, JanWójcik, Andrzej2017-02-232017-02-232010-12-16http://hdl.handle.net/11199/9721Agresywna walka o klienta sprawia, że promocja oraz jej komponenty stają się nieodzowną częścią firmy, a strategia promocji oraz polityka promocyjna mają bardzo duże znaczenie dla zarządzania przedsiębiorstwem. Niezależnie od wielkości, każda firma potrzebuje w różnoraki sposób promować siebie oraz swoje produkty lub usługi. W niniejszej pracy starano się przywołać najważniejsze zagadnienia związane z systemem promocji przedsiębiorstw, definicje, składniki promocji mix, sposoby efektywności i skuteczności promocji a także na przykładzie przedsiębiorstwa Bruk-Bet ukazać, w jaki sposób przedsiębiorstwo może korzystać ze składowych promocji. Jak wykaże praca, temat promocji w przedsiębiorstwie Bruk-Bet był w historii działalności firmy traktowany w różny sposób. Przedsiębiorstwo Bruk-Bet jest dobrym przykładem dla innych firm, szczególnie tych mniejszych, że dzięki dobrej promocji oraz nakładom finansowym na działalność promocyjną można z niewielkiej firmy stworzyć potężne przedsiębiorstwo. Oczywiście, potrzebny jest do tego szereg różnych czynników, jednak, aby zaistnieć na rynku ,skuteczna promocja jest nieodłączną częścią polityki firmy.pllicencja niewyłącznapromocjastrategia promocjiprzedsiębiorstwo Bruk-Betpromocja mixproduktusługiSystem działalności promocyjnej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Bruk-Bet" Spółka z o.o. w NiecieczyPromotional activity system based on “Bruk-Bet” LLC in NiecieczabachelorThesis2017-02-06