Hadrian, PiotrŁabno Katarzyna2014-02-252014-02-252007http://hdl.handle.net/11199/6346Marka jest uznawana za jedno z podstawowych narzędzi kształtowania produktu. Dobra marka pomaga zdobywać i utrzymywać rynki oraz staje się wyznacznikiem wartości. Markowe firmy i produkty odgrywają podstawową rolę w rozwijaniu międzynarodowej kooperacji oraz wymiany. W świetle sukcesów odnoszonych przez wkraczające na polski rynek renomowane firmy zagraniczne, coraz liczniejsi krajowi przedsiębiorcy uznają, iż marka jest niezbędnym narzędziem skutecznego zdobywania rynków, utrzymania zdobytej pozycji i międzynarodowej rywalizacji. Marka jest to pojęcie wieloznaczne. Jednak śmiało można się pokusić o stwierdzenie, że jest to produkt, który postrzegany jest przez konsumenta jako odmienny od konkurencyjnych. Problemem ściśle łączącym się z pojęciem marki jest lojalność konsumentów wobec niej. Celem pracy jest zaprezentowanie metodyki badania lojalności konsumentów wobec marek szamponów do włosów. Celami szczegółowymi są: ukazanie wizerunku marki, charakteryzowanie rynku kosmetyków w Polsce, ocena marek szamponów do włosów dokonana przez konsumentów.pllicencja niewyłącznaprogramy lojalnościoweCRMsatysfakcja i wartość postrzegane przez klientówmarkastrategia markirynek kosmetyków w Polsceopakowania jako forma promocjiAnaliza lojalności konsumentów wobec marek rynku kosmetyków do pielęgnacji włosówAnalysis of the loyalty of consumers to qualities on the market of hair-care productsmasterThesis