Stach, PrzemysławKlasiński, Janusz2014-03-122014-03-122014-02-12http://hdl.handle.net/11199/6895Tematem pracy są kontrowersyjne aspekty reklamy i ich wpływ na odbiorców. Praca składa się z trzech rozdziałów, z których pierwszy jest poświęcony charakterystyce mediów reklamowych, takich jak - telewizja, radio, Internet. W drugim rozdziale znajdują się informacje dotyczące czynów nieuczciwej konkurencji oraz kontrowersji w przekazach reklamowych. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań własnych. Na podstawie przeprowadzonych analiz, można stwierdzić że odbiorcy reklamy mają negatywny stosunek do przekazów reklamowych, a kontrowersje w reklamie nie koniecznie mogą być pomocne w kształtowaniu opinii na temat danego produktu. Pracę zamyka Zakończenie, Bibliografia, Spis przypisów, Spis rysunków, Spis wykresów, Spis tabel oraz Załączniki.The subcjet of this labour are controversial aspects of advertising and its influence on consumers. The labour contains three chapters, the first of wchich is devoted to characteristics of advertising media,such as television, radio, Internet. In second chapter are located information relating to unfair competition, and controversy in the advertising messages. Third chapter presents results of research. On the basics of the analyzes,it can be stated that the recipient of advertising have negative attitude to advertising messages, and the controversy in advertising necessarily be helpful in shaping opinion on the product. The labour closes conclusion, Bibliography,List of footnotes, List of figures, List of charts, List of tables, and Annexes list.pllicencja niewyłącznaodbiorcy reklamykontrowersyjne aspekty reklamyrecipient of advertisingcontroversial aspects of advertisingreklamaadvertisementCharakterystyka kontrowersyjnych aspektów reklamy i ich wpływ na postawy odbiorcówCharacteristics of the controversial aspects of advertising and their influence on the attitudes of consumersbachelorThesis2014-03-12