Chlipała, PawełIzworska Dorota2014-02-092014-02-092006http://hdl.handle.net/11199/5424Reklama jest prostym i efektywnym sposobem komunikowania się z młodymi konsumentami. Nasycony i konkurencyjny polski rynek dóbr dla młodych ludzi nie może już funkcjonować bez promocji, spójnej z pozostałymi instrumentami marketingowymi. Zatem skierowanie przez przedsiębiorstwo nowego produktu do szerokiej grupy młodych konsumentów i zdobycie znaczącej pozycji na rynku byłoby praktycznie niemożliwe bez reklamy. Celem niniejszej pracy jest rozpoznanie poprzez badania ankietowe oddziaływania reklamy oraz jej nośników podczas gromadzenia informacji na temat produktu przez młodych konsumentów, a także wpływ reklamy na ostateczną decyzję zakupu.pllicencja niewyłącznareklamadziałania marketingowezachowania konsumentówproces zakupuśrodki reklamyWpływ reklamy na zachowania młodych konsumentówThe influence of advertising on young consumers behaviourbachelorThesis