Piekarz, HalinaWątroba, Łukasz2013-09-192013-09-192009-05-19http://hdl.handle.net/11199/710Celem pracy jest ukazanie czynności związanych z uruchomieniem firmy turystycznej w Polsce. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy ukazuje podstawowe zagadnienia dotyczące prawnych i administracyjnych wymiarów tworzenia własnej firmy. Przedstawiono tutaj między innymi czynności związane z uruchomieniem własnej firmy jak również źródła finansowania firmy oraz wybór formy ewidencji działalności gospodarczej. Analiza strategiczna jako ocena otoczenia firmy stanowi drugi rozdział niniejszej pracy. Omówiono tutaj analizę otoczenia SWOT, analizę mikrootoczenia oraz analizę makrootoczenia. Trzeci rozdział pracy przedstawia rolę biznes planu w tworzeniu własnej firmy. Przedstawiono tutaj zagadnienia związane z zadaniami i strukturą biznes planu w stosunku do przedsiębiorstw jak również planowanie, strategię, zarządzanie oraz organizację funkcjonowania firmy. Czwarty a zarazem ostatni rozdział pracy przedstawia znaczenie biznes planu Biura Obsługi Ruchu Turystycznego „Turystyka” na efektywność działalności 2009 w późniejszym okresie.pllicencja niewyłącznamała firmaanaliza strategicznaturystykabiznes planotoczenie przedsiębiorstwaTworzenie firmy turystycznej działającej na rynku polskimCreation of touristic firm on polish market actingbachelorThesis2013-09-16