Batko, BogdanJarosz, Marcin2013-11-172013-11-172010-05-08http://hdl.handle.net/11199/1544Celem ogólnym pracy jest scharakteryzowanie polskiego e-commerce w aspekcie rozwiązań dla podmiotów zajmujących się dystrybucją nośników muzycznych. W oparciu o raporty i materiały dotyczące omawianych kwestii w pracy, przedstawiono szanse i zagrożenia oraz mocne i słabe strony rynku e-muzyki. Pozwoli to na wyciągnięcie niezbędnych wniosków mogących określić czy rewolucyjna metoda ma uzasadnione oczekiwania pozostania głównym sposobem dystrybucji muzyki. W ciągu najbliższych kilku lat będziemy świadkami mocniejszego związania i przenikania się form handlu tradycyjnego z e-rynkiem. Sklepy tradycyjne będą w o wiele większym stopniu inwestować w sieci, rozwijając swą działalność w kierunku funkcjonowania na obu rynkach. Jednocześnie elektroniczne formy przekazu wkroczą mocniej na rynek "analogowy". Jak udowodniono w pracy, polski rynek nośników muzycznych w sieci Internet ewoluuje w niewątpliwie szybkim tempie, mając równocześnie znaczący wpływ na rozwój polskiego e-handlu.pllicencja niewyłącznahandelhandel internetowye-commercedystrybucja produktuPolskarynek muzycznyRozwój e-handlu w Polsce na przykładzie rynku nośników muzycznych w sieci InternetDigital music market as an example of the development of polish e-commercemasterThesis2013-11-15