Śmigielska, GrażynaSzukalska, Agnieszka2013-12-312013-12-312004http://hdl.handle.net/11199/2930Lata dziewięćdziesiąte to lata tak zwanego boomu internetowego. Wtedy to Internet zaczął być wykorzystywany na szeroką skalę w różnych dziedzinach życia. Coraz więcej firm i osób prywatnych zaczęło zdawać sobie sprawę z udogodnień, jakie niesie ze sobą ogólnoświatowa komunikacja elektroniczna. W związku z powyższym firma Optimus przeanalizował rozwój technologii internetowej na świecie i chciała w jak najlepszy sposób wykorzystać szansę na swój dalszy rozwój poprzez uruchomienie portalu internetowego o nazwie Onet.pl. Jednak w stosunkowo krótkim czasie od jego uruchomienia, firma podjęła decyzję o sprzedaży portalu. Celem poniższej pracy jest udzielenie odpowiedzi na nurtujące nas pytanie: dlaczego firma Optimus sprzedała portal internetowy Onet.pl innemu Holdingowi skoro z usług internetowych zaczęła korzystać coraz to większa rzesza ludzi oraz czy Internet może być opcją rozwoju firmy ?pllicencja niewyłącznastrategia rozwoju firmymacierzy Ansoffainnowacje jako strategia rozwojowaInternetgospodarkaanaliza SWOTOPTIMUS S.A.inwestor strategicznyInternet jako opcja rozwoju firmy na przykładzie "Optimus" S.A.masterThesis