Wiktor, JanSzyszkiewicz Weronika2014-02-132014-02-132006http://hdl.handle.net/11199/5647Docierające do nas ze wszystkich stron różnorodne kampanie reklamowe mogą wywoływać uczucie przesytu i znużenia ze względu na ich ilość oraz częstotliwość występowania. Czy jednak ogromna ilość kampanii reklamowych usprawiedliwia brak ich skuteczności? Skuteczna kampania reklamowa to nie tyko dowód na wymierne korzyści i zyski osiągnięte dzięki zwiększonej sprzedaży produktów i usług czy też zwiększenie rozpoznawalności marki. Skuteczna kampania to przede wszystkim dowód na opanowanie trudnej sztuki komunikacji marketingowej, to umiejętność doboru form i środków oddziaływania wielu różnych rodzajów mediów oraz nośników reklamy na docelowego odbiorcę. Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie roli planowania mediów w kształtowaniu kampanii reklamowej, ponieważ trafny dobór medium wpływa w decydujący sposób na skuteczność osiągnięcia założonego celu kampanii reklamowej. Celem drugoplanowym, ale wynikającym bezpośrednio z celu głównego jest przedstawienie zasad i kryteriów doboru mediów oraz nośników reklamy, a także przedstawienie metody pomiaru i oceny skuteczności na przykładzie analizowanej kampanii reklamowej.pllicencja niewyłącznaproces komunikacji marketingowejreklamaspołeczna rola reklamykampania społecznakampania reklamowabudżet medialnymediaskuteczność reklamyformy reklamyMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w PolscePlanowanie mediów w kształtowaniu kampanii reklamowejMedia planning in the advertising campaignmasterThesis