Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu instrumentu regionalnego oraz na tej podstawie próba analizy działalności promocji miejscowości turystycznej Stary Sącz. Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich ...
Praca zawiera omówienie badań dotyczących wpływu promocji miasta w social mediach na budowanie jego wizerunku na przykładzie Krakowa. Badania przeprowadzone zostały przy pomocy kwestionariusza ankiety, który dostępny był ...
Praca dotyczy promocji mikroprzedsiębiorstwa ”QSi Sport” w mediach społecznościowych, na portalach społecznościowych, blogu i kanale YouTube. Zawiera analizę SWOT/TOWS, dzięki której określono szanse, zagrożenia, mocne i ...
Przedsiębiorstwa coraz częściej szukają środka, który przyczyni się do zwiększenia świadomości o danym produkcie, a w konsekwencji do wzrostu sprzedaży i ugruntowania j pozycji na rynku. Wykorzystują określone środki ...
Niniejsza praca poświęcona jest promocji na etapie uruchamiania nowego
przedsiębiorstwa handlowego. Ogólnie mówiąc promocja „zwana jest komunikacją
marketingową i polega na informowaniu, przypominaniu i przekonywaniu ...
Celem pracy jest przedstawienie specyfiki rynku farmaceutycznego oraz związanej z nią roli, jaką ma promocja uzupełniająca w procesie komunikacji firmy farmaceutycznej z rynkiem. Praca składa się z trzech rozdziałów. W ...
Celem pracy jest pokazanie, że model wykorzystania promocji i skupienie się na promocji osobistej w Pryzmacie jest dobrym rozwiązaniem i pozwala uzyskać lepsze efekty niż wykorzystanie np. reklamy. Poza tym w pracy starano ...
Problematyka produktów określanych jako markowe i ich promocji nastręcza współczesnym menedżerom nie lada problemów na etapie projektowania kampanii komunikacyjnej w relacjach z klientem. Niejednokrotnie okazuje się, że ...
Celem niniejszej pracy było zweryfikowanie hipotezy ogólnej, wnoszącej, iż Opactwo Benedyktynów w Tyńcu, jako turystyczny produkt regionalny jest jednym z czynników wpływających na rozwój rynku lokalnego (rozumianego tutaj ...
Praca zawiera badania na temat form promocji gminy i miasta Szczawnica. Przeprowadzono analizę dokumentów głównie na podstawie Strategii rozwoju gminy i miasta Szczawnica. Dowodzi ona, iż Szczawnica posiada wysoko rozwinięte ...
Jednym z ważniejszych instrumentów marketingu terytorialnego, mających na celu tworzenie pozytywnego wizerunku danego terytorium oraz propagowanie jego dóbr, jest promocja regionu (miasta). Promocja jest więc niezwykle ...
Celem pracy jest prezentacja promocji ubezpieczeń dobrowolnych na przykładzie PZU ŻYCIE S.A. Przedstawiono ideę promocji w firmie ubezpieczeniowej oraz kształtowanie kampanii promocyjnej dobrowolnych ubezpieczeń na życie. ...
Niniejsza praca została poświęcona charakterystyce promocji usług turystycznych na rynku turystycznym. Głównym problemem badawczym pracy jest analiza firmy Alfa Star na rynku turystycznym oraz wszystkich instrumentów ...
Wyzwania współczesnego rynku nadają promocji swoistą rolę dialogu pomiędzy przedsiębiorstwem, a potencjalnym nabywcą. Stanowi ona proces komunikacji marketingowej, poprzez który lansuje się wizerunek firmy. Rozumiana w ten ...
Niniejsza praca porusza zagadnienie kreowania pozytywnego wizerunku biur podróży, poprzez działania promocyjne na przykładzie biura podróży Tui Poland oraz Triada. Dla zrealizowania tematu przeprowadzono badania ankietowe ...
W wielkich międzynarodowych korporacjach marketing prowadzony jest na skalę światową, te same akcje promocyjne, te same pomysły, identyczne materiały pojawiające się w wielu krajach. Faktem jest że małe i średnie ...
Celem niniejszej pracy magisterskiej było przedstawienie istoty promocji jako elementu marketingu-mix w organizacjach non-profit oraz ocena działań promocyjnych na przykładzie Gminnej Biblioteki Publicznej w Podegrodziu. ...
W jednoczącym się świecie w następstwie procesów globalizacyjnych znacznej rangi
nabiera ochrona tożsamości narodowej, regionalnej i lokalnej. Stąd też wypływają zadania statutowe dla samorządowych władz lokalnych na ...
Celem pracy jest analiza wpływu promocji internetowej na rozwój firmy na przykładzie firm ubezpieczeniowych. Na potrzeby niniejszej pracy zostały przeprowadzone dwa badania ankietowe, pierwsze skierowane do klientów firm ...
The restaurant business was always among profitable enterprises all over the time. Annually people spend around $1 billion on eating out. Kazakhstan is no exception when it comes to fancy restaurants and good eating places. ...