Celem pracy była charakterystyka systemu motywowania w Muzeum
Okręgowym w Nowym Sączu, które jest instytucją o charakterze non-profit. Dlatego też
w pierwszej, teoretycznej części pracy omówiono kwestie związane z ...
Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie wyników przeprowadzonej
analizy wykorzystania metod scenariuszowych w procesie planowania przyszłości organizacji
non-profit. Praca oparta została na wiedzy pozyskanej ze źródeł ...
Celem niniejszej pracy jest charakterystyka strategii oraz metod jej wdrażania ze szczególnym uwzględnieniem organizacji non-profit oraz formalizacja strategii Ochotniczej Straży Pożarnej w Łącku na lata 2013-2018 wraz z ...
Celem niniejszej pracy jest wykazanie, iż marketing jest nieodłącznym elementem w zarządzaniu nie tylko przedsiębiorstwem komercyjnym, ale również organizacją typu non profit. Na przykładzie „Stowarzyszenia Artystów
i ...
Celem niniejszej pracy magisterskiej było przedstawienie istoty promocji jako elementu marketingu-mix w organizacjach non-profit oraz ocena działań promocyjnych na przykładzie Gminnej Biblioteki Publicznej w Podegrodziu. ...
Niniejsza praca magisterska porusza tematykę marketingu wirusowego, ze
szczególnym uwzględnieniem zastosowania virala w promocji organizacji
non-profit na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu – National-Louis University
w ...