W gospodarce rynkowej sukces lub porażka przedsiębiorstwa zależą od jakości jego funkcjonowania, a w szczególności od jakości oferowanych produktów. Zarządzanie jakością to niewątpliwie zadanie kadry kierowniczej wszelkich ...
Celem niniejszej pracy jest zbadanie źródeł pochodzenia informacji oraz potrzeb
informacyjnych kierownictwa. Postawiono tezę, iż brak informacji lub jej nadmiar są najczęstszą przyczyną nietrafnych decyzji. Przedstawiono ...
W każdej działalności gospodarczej ogromne znaczenie ma jakość oraz zarządzanie, dlatego też kształtowanie jakości to nic innego jak kształtowanie określonego podmiotu gospodarczego, jego rozwijaniem i działaniem w taki ...
Obecnie wyzwaniem dla sfer gospodarczych, dla wszystkich przedsiębiorstw niezależnie od profilu prowadzonej działalności, staje się program kompleksowego zarządzania jakością(TQM), którego podstawowym fundamentem są ...
Celem pracy jest zdefiniowanie i wyjaśnienie zagadnienia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie oraz ukazanie możliwości zastosowania komputerowych systemów informatycznych do celów zarządzania jakością w firmie.
Zapewnienie ...
Jakość produktu (usługi) jest ważna zarówno dla odbiorców, jak i dla dostawców. Głównym celem badań w niniejszej pracy jest analiza narzędzi TQM w firmie Armatura S.A. W pracy skupiono się na procesie wdrażania systemu ...
Niniejsza praca przedstawia problematykę zarządzania organizacją na przykładzie Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) w aspekcie realizacji celów jakościowych, zarówno w odniesieniu do usług, jak i wewnętrznych ...
Celem pracy jest próba udowodnienia, iż zarządzanie jakością jest efektywnym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Posłużono się przykładem firmy Limatherm S.A. z siedzibą w Limanowej, która jest liderem w branży ...
Współczesny rynek jest bardzo konkurencyjny, przedsiębiorstwo aby się na nim utrzymać i rozwijać zmuszone jest do dbania o swoją pozycję na rynku i najlepszą jakość. Organizacje, bez względu na swoją wielkość, muszą szukać ...
Celem pracy jest analiza wpływu zarządzania przez jakość na sukces w hotelarstwie, jakim jest wysoki standard obsługi klienta i jego zadowolenie. Przyjęto trzy hipotezy badawcze: 1. Zarządzanie jakość przedsiębiorstwie ...