Browsing by Subject "tożsamość przedsiębiorstwa"

WSB-NLU Repository

Browsing by Subject "tożsamość przedsiębiorstwa"

Sort by: Order: Results:

  • Chęcińska, Magdalena (2004)
    Celem pracy jest pokazanie, iż Internet staje się niezwykle skutecznym środkiem oddziaływania na odbiorcę, kreowania pozytywnego wizerunku firmy, jednakże tylko wtedy, gdy jego potencjał zostanie wykorzystany we właściwy ...
  • Tetla, Tomasz (2012-09-29)
    Celem poniższej analizy jest przedstawienie znaczenia tożsamości Procter and Gamble na polskim rynku, a w tym: sposobów komunikacji firmy z otoczeniem zewnętrznym, wewnętrznym i metod na nie wpływania oraz sposobów zdobywania ...
  • Pacyna Alicja (2006)
    Zarządzanie marką jest procesem długotrwałym, ponieważ każda firma powinna budować swój znak towarowy od samego początku swojego istnienia i mocno w niego inwestować. Prężna marka potrafi skutecznie zdobywać rynki w kraju ...

Search WSB-NLU Repository

Browse

My Account

Info