Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie Hotelu Spa Dr Irena Eris w Krynicy - Zdroju

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Łątka, Anna
dc.date.accessioned 2018-02-22T14:37:23Z
dc.date.available 2018-02-22T14:37:23Z
dc.date.issued 2010-09-30 10:38:58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10301
dc.description.abstract Wszechstronnym celem zarządzania zasobami ludzkimi jest dostarczenie wartości dla interesariuszy przez osiąganie i zachowanie wysokiej efektywności pracy oraz podnoszenie wartości kapitału ludzkiego zgodnie z nadrzędnymi celami organizacji. W pierwszym rozdziale zaprezentowano istotę, usługi oraz kierunki rozwoju usług hotelarskich. Wnikliwie przedstawiono podział i cechy usług jak również specyfikację usług hotelarskich. Rozważania w drugim rozdziale rozpoczęto od omówienia zarysu zarządzania zasobami ludzkimi. Następnie przedstawiono modele zarządzania zasobami ludzkimi między innymi model Harvardzki i model Michigan. Kolejny punkt wskazuje zadania działów personalnych w realizacji, a są to np. planowanie zatrudnienia, rekrutacja pracowników, ocena pracowników, wynagrodzenie pracowników jak również szkolenia pracowników. Rozdział trzeci to organizacja i funkcjonowanie Hotelu Spa Dr Irena Eris czyli ogólna charakterystyka hotelu, struktura niniejszej firmy oraz jej podział na grupy pracowników, także analiza SWOT i analiza otoczenia konkurencyjnego. Została przedstawiona również misja i strategia obowiązująca w tymże hotelu. Rozdział czwarty jest dopełnieniem części teoretycznej. Obejmuje on planowanie zatrudnienia, rekrutacje i selekcje, obowiązki i zadania pracowników, wynagradzanie i system oceniania oraz szkolenie pracowników. Praca została napisana na podstawie literatury przedmiotu, stron internetowych oraz wewnętrznych materiałów Hotelu SPA Dr Ireny Eris. Zarządzanie zasobami ludzkimi w Hotelu Spa Dr Irena Eris w Krynicy-Zdroju to planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja, obowiązki i zadania pracowników oraz wynagrodzenie i systemy oceniania, które będą bardziej efektywne jeśli oparte zostaną na właściwym ich zrozumieniu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject usługi pl
dc.subject model Harvardzki pl
dc.subject model Michigan pl
dc.subject Hotel Spa Dr Irena Eris pl
dc.subject personel pl
dc.subject usługi hotelarskie pl
dc.title Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie Hotelu Spa Dr Irena Eris w Krynicy - Zdroju pl
dc.title.alternative Personnel management on the example of the Spa Hotel Dr Irena Eris in Krynica - Zdrój pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2018-02-13T08:48:44Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info