Zapamiętywanie reklam i przekonanie na temat ich skuteczności w grupie młodych dorosłych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tokarz, Aleksandra
dc.contributor.author Hec, Grzegorz
dc.date.accessioned 2013-10-18T10:53:00Z
dc.date.available 2013-10-18T10:53:00Z
dc.date.issued 2009-09-29 16:27:30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1047
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest lepsze poznanie zjawiska reklamy oraz jej oddziaływania na odbiorców. Może być ona przydatna zarówno twórcom reklam, jak i ich odbiorcom jako uzupełnienie, bądź rozszerzenie wiedzy z zakresu mechanizmów psychologicznych, działających w reklamach; co z kolei przyczyni się do bardziej świadomego decydowania o postawach konsumenckich. Ponadto praca ta ma za zadanie pokazać, jaki jest związek reklamy z procesami zapamiętywania, a dokładniej to, jakie elementy reklam zapamiętujemy oraz jaka jest skuteczność reklamy, która została zapamiętana. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject pamięć pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.title Zapamiętywanie reklam i przekonanie na temat ich skuteczności w grupie młodych dorosłych pl
dc.title.alternative Remembering of commercials and conviction of their efficacy in a group of young adults pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-17T12:43:46Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info