Wizerunek marki oraz zachowania zakupowe konsumentów na przykładzie firmy Uryga

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kwak, Wioletta pl
dc.contributor.author Majewski, Edward
dc.date.accessioned 2019-11-15T11:04:22Z
dc.date.available 2019-11-15T11:04:22Z
dc.date.issued 2019-11-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10530
dc.description.abstract Praca w kompleksowy sposób traktuje o zagadnieniach związanych z wizerunkiem marki oraz porusza tematykę odnoszącą się do zachowań konsumentów. W celu przygotowania niniejszego opracowania wykorzystano szeroki zasób źródeł wtórnych oraz przeprowadzono, na terenie powiatu nowosądeckiego, badania bezpośrednie z wykorzystaniem metody ankiety. W części teoretycznej omówiono zagadnienia związane z marką i jej wizerunkiem oraz zachowaniami zakupowymi konsumentów. Natomiast część badawczą poświęcono na dokonanie analiz związanych z procesem podejmowania decyzji zakupowych na rynku produktów wędliniarskich oraz postrzeganiem marki Uryga przez konsumentów. Analiza zebranych informacji pozwoliła na wyciągnięcie wielu wniosków. Wykazała, iż głównymi czynnikami determinującymi wybór określonych produktów wędliniarskich są smak, wygląd oraz ich jakość. Z kolei posiadany przez markę wizerunek, według respondentów, nie należy do podstawowych argumentów przemawiających za wyborem danego produktu. Z przeprowadzonych badań wynika również, iż marka Uryga jest znana oraz pozytywnie postrzegana przez mieszkańców powiatu nowosądeckiego. Produkty tej marki są wysoko oceniane głównie za smak oraz wygląd. pl
dc.description.abstract Diploma thesis in a comprehensive way deals with issues related to the brand image and raises topics related to consumer behavior. In order to prepare this elaboration a wide range of secondary sources was used and carried out direct research using the survey method in the Nowy Sącz county. The theoretical part discusses related issues with the brand and its image as well as consumer purchasing behavior. The research part was devoted to making analyzes related to the process of making purchase decisions on the market of sausage products and the perception of the Uryga brand by consumer. The analysis of the collected information allowed to draw many conclusions. The analysis of the collected information enabled to draw many conclusions. It demonstrated that the main factors determining the selection of specified sausaged products are taste, appearance and their quality. In turn, the image held by the brand, according to the respondents, is not one of the basic arguments for choosing a given product. The research also shows that the Uryga brand is known and positively perceived by the inhabitants of the Nowy Sącz county. The products of this brand are highly rated mainly for taste and appearance. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access pl
dc.subject marka pl
dc.subject wizerunek marki pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.subject Uryga pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject brand pl
dc.subject brand image pl
dc.subject consumer behavior pl
dc.subject qustionnaire pl
dc.title Wizerunek marki oraz zachowania zakupowe konsumentów na przykładzie firmy Uryga pl
dc.title.alternative Brand image and shopping behaviour of consumers on the example of Uryga company pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info