Rola promocji na rynku wód butelkowanych w Polsce i jej oddziaływanie na decyzje nabywcze konsumentów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej pl
dc.contributor.author Szczepka, Dominika
dc.date.accessioned 2019-11-25T13:40:23Z
dc.date.available 2019-11-25T13:40:23Z
dc.date.issued 2019-11-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10581
dc.description.abstract Rynek wód butelkowanych jest homogeniczny. Producenci wytwarzają i sprzedają swoje produkty w taki sam sposób jak konkurenci. Oferują takie same produkty po zbliżonej cenie, wprowadzają je na rynek i promują w ten sam sposób. Efektem tego jest trudność w pozyskaniu lojalnych klientów. Dlatego aby dobrze funkcjonować na rynku bardzo ważne jest zintensyfikowanie swoich działań związanych z zaspokojeniem potrzeb i oczekiwań nabywców. Aby osiągnąć sukces na rynku nie wystarczy samo wyprodukowanie dobrego towaru. Ważne jest stworzenie odpowiedniego systemu informacji mówiącego o walorach i korzyściach płynących z nabycia danego produktu. Aby to uzyskać konieczna jest stałe komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem, np. poprzez strategie promocyjne. Analiza tych zagadnień stanowiła cel badawczy prezentowanej pracy. pl
dc.description.abstract The bottled water market is homogeneous. Manufacturers produce and sell their products in the same way as their competitors. They offer the same products in the similar price and they introduce them and promote in the same way. As a result, it is very difficult to gain loyal customers. In order to function properly on the market it is crucial to intensify the activities which fulfill the needs and expectations of buyers. To gain the success it is not enough to produce a good quality item. What matters is the creation of the appropriate information system which highlights the benefits that come from purchasing the product. To achieve that, it is necessary for the manufacturer to constantly communicate with the environment by using the promotional strategies. The analysis of these aspects is the aim of the present study. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access pl
dc.subject promocja pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject decyzje zakupowe pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject rynek wód butelkowanych pl
dc.subject naturalna woda mineralna pl
dc.subject promotional activities pl
dc.subject marketing communication pl
dc.subject purchasing decisions pl
dc.subject consumer behavior pl
dc.subject bottled water market pl
dc.subject natural mineral water pl
dc.title Rola promocji na rynku wód butelkowanych w Polsce i jej oddziaływanie na decyzje nabywcze konsumentów pl
dc.title.alternative The role of promotional strategies in the bottled water market in Poland and their influence on purchasing decisions of customers pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info