dc.contributor.advisor |
Gwiżdż, Andrzej |
pl |
dc.contributor.author |
Szczepka, Dominika |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-25T13:40:23Z |
|
dc.date.available |
2019-11-25T13:40:23Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/10581 |
|
dc.description.abstract |
Rynek wód butelkowanych jest homogeniczny. Producenci wytwarzają i sprzedają swoje produkty w taki sam sposób jak konkurenci. Oferują takie same produkty po zbliżonej cenie, wprowadzają je na rynek i promują w ten sam sposób. Efektem tego jest trudność w pozyskaniu lojalnych klientów. Dlatego aby dobrze funkcjonować na rynku bardzo ważne jest zintensyfikowanie swoich działań związanych z zaspokojeniem potrzeb i oczekiwań nabywców. Aby osiągnąć sukces na rynku nie wystarczy samo wyprodukowanie dobrego towaru. Ważne jest stworzenie odpowiedniego systemu informacji mówiącego o walorach i korzyściach płynących z nabycia danego produktu. Aby to uzyskać konieczna jest stałe komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem, np. poprzez strategie promocyjne. Analiza tych zagadnień stanowiła cel badawczy prezentowanej pracy. |
pl |
dc.description.abstract |
The bottled water market is homogeneous. Manufacturers produce and sell their products in the same way as their competitors. They offer the same products in the similar price and they introduce them and promote in the same way. As a result, it is very difficult to gain loyal customers. In order to function properly on the market it is crucial to intensify the activities which fulfill the needs and expectations of buyers. To gain the success it is not enough to produce a good quality item. What matters is the creation of the appropriate information system which highlights the benefits that come from purchasing the product. To achieve that, it is necessary for the manufacturer to constantly communicate with the environment by using the promotional strategies. The analysis of these aspects is the aim of the present study. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
open access |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
komunikacja marketingowa |
pl |
dc.subject |
decyzje zakupowe |
pl |
dc.subject |
zachowania konsumenckie |
pl |
dc.subject |
rynek wód butelkowanych |
pl |
dc.subject |
naturalna woda mineralna |
pl |
dc.subject |
promotional activities |
pl |
dc.subject |
marketing communication |
pl |
dc.subject |
purchasing decisions |
pl |
dc.subject |
consumer behavior |
pl |
dc.subject |
bottled water market |
pl |
dc.subject |
natural mineral water |
pl |
dc.title |
Rola promocji na rynku wód butelkowanych w Polsce i jej oddziaływanie na decyzje nabywcze konsumentów |
pl |
dc.title.alternative |
The role of promotional strategies in the bottled water market in Poland and their influence on purchasing decisions of customers |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |