dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Pajor, Zdzisław |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-06T09:25:41Z |
|
dc.date.available |
2013-11-06T09:25:41Z |
|
dc.date.issued |
2010-03-12 13:52:44 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1352 |
|
dc.description.abstract |
W jednoczącym się świecie w następstwie procesów globalizacyjnych znacznej rangi
nabiera ochrona tożsamości narodowej, regionalnej i lokalnej. Stąd też wypływają zadania statutowe dla samorządowych władz lokalnych na szczeblu województw, powiatów oraz gmin. Szczególna misja w tym działaniu przypada gminnym jednostkom samorządowym. Celem badawczym niniejszej pracy jest próba znalezienia odpowiedzi na pytanie:
czy GOKS i T w Laskowej spełnia oczekiwania społeczności lokalnej w zakresie
promocji zdrowia oraz ustalenie opinii jego pracowników w zakresie realizacji zadań
i skonfrontowanie jej z opinią odbiorców. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono
charakterystykę współczesnego marketingu a szczególnie marketingu - mix. Rozdział drugi zawiera charakterystykę promocji, rozumianej jako instrument
marketingu. W rozdziale trzecim przedstawiono zadania statutowe jednostki samorządu
terytorialnego jakim jest Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Turystyki w Laskowej. Kolejny czwarty rozdział to analiza wyników badań pracowników i „klientów”
GOKS i T. Po opisie przebiegu badań, analizie jakościowej i ilościowej zweryfikowano
założone hipotezy i sformułowano wnioski końcowe.
Kolejny raz przeprowadzenie badań uświadomiło mi bardzo ważną rolę relacji pomiędzy
pracownikiem – pracodawcą – klientem instytucji. Zachowanie właściwych relacji pomiędzy
wszystkimi podmiotami, to gwarancja rozwoju a po czasie osiągnięcia sukcesu. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
promocja zdrowia |
pl |
dc.subject |
sport |
pl |
dc.subject |
turystyka |
pl |
dc.subject |
samorządy terytorialne |
pl |
dc.subject |
marketing turystyczny |
pl |
dc.subject |
marketing mix |
pl |
dc.title |
Promocja zdrowia poprzez sport i turystykę w działalności samorządowej na przykładzie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Laskowej |
pl |
dc.title.alternative |
A health promotion through sport and tourism in the local government on the example of the local Community Centre of Culture, Sport and Tourism in Laskowa |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-11-06T09:02:39Z |
|