Doskonalenie zintegrowanego systemu logistycznego firmy informatycznej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pająk, Wojciech
dc.contributor.author Pach, Bartłomiej
dc.date.accessioned 2013-11-19T18:51:53Z
dc.date.available 2013-11-19T18:51:53Z
dc.date.issued 2010-06-22 09:17:41
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1612
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest zdiagnozowanie logistycznej obsługi klienta w firmie Bino Computers – obecnie jednej z największych na tarnowskim rynku. Firma ta świadczy usługi związane ze sprzedażą i obsługą pogwarancyjną komputerów oraz urządzeń biurowych. Całość pracy została podzielona na cztery rozdziały, z których dwa pierwsze obejmują zagadnienia teoretyczne związane z pojęciem logistyki, natomiast dwa kolejne są próbą analizy obecnego stanu logistycznej obsługi klienta w badanej firmie. Technologia ma dziś moc zdolną zmienić oblicze doznań klienta i sukcesu firmy. Przyszły sukces stanie się udziałem tej firmy, która pojmuje znaczenie wyzwania, jakim jest pozyskiwanie lojalności klientów w dzisiejszym środowisku biznesowym, i która wprowadza służące temu celowi narzędzia. Klienci oceniają obsługę poprzez pryzmat ciągu transakcji, zwanego cyklem usługi. Każdy taki cykl usługi składa się z licznych "momentów prawdy", w czasie których klienci zestawiają swoje oczekiwania, co do poziomu obsługi z doświadczeniem, jakie wynoszą z każdego kontaktu z usługodawcą i jego organizacją. Od pracowników wymaga się zatem przede wszystkim umiejętności pracy z wykorzystaniem informacji gromadzonych, przetwarzanych i dystrybuowanych w czasie rzeczywistym i gotowości do zmian powodowanych zarówno przez rynek, jak i rozwój technologii. Wymaga to stałego podnoszenia wiedzy o oferowanym produkcie, zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa i systemu informatycznego, świadomości i zasad budowania relacji z klientami oraz umiejętności oceny potencjału klienta. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject system logistyczny przedsiębiorstwa pl
dc.subject logistyczne systemy informacyjne pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject usługi internetowe pl
dc.subject logistyka dystrybucji pl
dc.subject logistyka zaopatrzenia pl
dc.subject budowanie lojalności klienta pl
dc.title Doskonalenie zintegrowanego systemu logistycznego firmy informatycznej pl
dc.title.alternative Inproving the intergrated logistic system of the company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-19T12:41:02Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info