Kategoryzacja jako miernik usług hotelarskich

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Bodziony, Marta
dc.date.accessioned 2013-11-20T13:53:07Z
dc.date.available 2013-11-20T13:53:07Z
dc.date.issued 2010-11-22 14:16:24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1644
dc.description.abstract Niniejsza praca opisuje wpływ kategoryzacji na jakość usług w hotelarstwie oraz na wybór przez potencjalnego klienta konkretnego hotelu. Podkreśla znaczenie kategoryzacji dla klientów korzystających z usług hoteli, jak również znaczenie wyposażenia obiektu i roli jaką odgrywają pracownicy branży hotelarskiej. W przebiegu pracy przeprowadzono badania ankietowe w celu potwierdzenia postawionych hipotez. Badania przeprowadzono na próbie 50 osób, będących klientami Hotelu Krynica **** Conference & SPA i Hotelu SPA dr Irena Eris. W przebiegu badań ustalono, że czynnikiem decydującym o wyborze hotelu jest fakt posiadania przez niego kategoryzacji wyrażonej gwiazdkami. Ustalono również, że bardzo ważnym czynnikiem, decydującym o wyborze hotelu jest czynnik ludzki, czyli personel zatrudniony w konkretnym hotelu. Nie bez znaczenia jest również wygląd obiektu i jego wyposażenie. Nie wszystkie postawione w pracy hipotezy zostały potwierdzone w całości. W efekcie pisania pracy autorka doszła do wniosku, że aby zwiększyć zadowolenie klientów wszystkie hotele powinny starać się o przyznanie kategoryzacji i zatrudniać bardziej profesjonalną kadrę. pl
dc.description.abstract This work describes the impact categorization on quality of service for hotels and on the choice by the potential client the specific hotel. Stresses the importance of categorization for customers using the services of the hotels, as well as the significance of the equipment of the object and the role played by the staff of the hotel industry. In the course of the work carried out surveys in order to confirm their hypotheses. Testing was conducted on a sample of 50 people, who are clients of the hotel Krynica **** Conference & SPA and Hotel SPA dr Irena Eris. In the course of study it was found that the decisive factor in the choice of the hotel is the fact that the possession by the categorization expressed stars. It was also found that a very important factor in determining the choice of the hotel is the human factor, that is to say, the staff employed in a particular hotel. Not without significance is also the appearance of the object and its equipment. Not all posed in the working hypotheses have been confirmed in its entirety. As a result of writing work she came to the conclusion that to increase the satisfaction of customers all hotels should seek the grant of categorization and employ more professional staff. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject hotelarstwo pl
dc.subject jakość pl
dc.subject kategoryzacja hoteli pl
dc.subject klasyfikacja pl
dc.subject standaryzacja pl
dc.subject usługi hotelowe pl
dc.title Kategoryzacja jako miernik usług hotelarskich pl
dc.title.alternative Categorization as a measure of hotel services pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-20T08:29:37Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info