Analiza działań promocyjnych gminy Łososina Dolna

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Bagińska, Monika
dc.date.accessioned 2013-11-25T14:32:40Z
dc.date.available 2013-11-25T14:32:40Z
dc.date.issued 2010-07-22 13:15:09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1739
dc.description.abstract Niniejsza praca poświęcona jest zagadnieniom z zakresu promocji, będącej instrumentem marketingu terytorialnego. Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu promocji w aspekcie terytorialnym oraz identyfikacja tych działań w gminie Łososina Dolna. Źródła informacji wykorzystane w niniejszej pracy to przede wszystkim literatura z dziedziny marketingu i promocji, materiały udostępniane przez Urząd Gminy w Łososinie Dolnej oraz strony internetowe. Gmina Łososina Dolna rozwija się prężnie wykorzystując takie instrumenty promocji jak reklama zewnętrzna, public relations czy sponsoring. Zauważa się coraz większe zainteresowanie tą dziedziną marketingu, na co wskazuje rosnący z roku na rok budżet promocyjny. Jednak promocja ta nie jest wystarczająca, ponieważ jeszcze wielu działań z jej zakresu nigdy nie zrealizowano, jak reklamy w telewizji, w prasie turystycznej, czy na portalach internetowych. Dotychczas realizowane działania również potrzebują dopracowania, częstszej aktualizacji narzędzi informacji oraz nakładów finansowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject marketing pl
dc.subject gmina pl
dc.subject marketing regionalny pl
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.title Analiza działań promocyjnych gminy Łososina Dolna pl
dc.title.alternative Analysis of promotional activities the community of Łososina Dolna pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-25T12:10:31Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info