Abstract:
Celem pracy jest analiza strategiczna Centrum Szkoleniowego ,,Falenty”, czyli określenie i ocena pozycji strategicznej tego hotelu, dzięki której uzyskamy odpowiedź na pytanie w jakich warunkach będzie działać hotel w przyszłości i jakie ma możliwości dostosowania się do nich. Hipoteza badawcza zakłada, iż analiza metod pozwoli zidentyfikować niedostrzegane dotąd szanse/zagrożenia oraz słabe/mocne strony Centrum Szkoleniowego ,,Falenty” w Raszynie. Niniejsza praca powstała przy pomocy fachowej lektury z zarządzania i turystyki oraz wykorzystania metody wywiadu i analizy dokumentacji Centrum Szkoleniowego ,,Falenty” w Raszynie. Niniejsza praca stwierdza, że Ośrodek Szkoleniowy ,,Falenty”, znajduje się w fazie stabilizacji, podczas której wchodzi w okres dojrzałości rynkowej, posiada lojalnych klientów, utrzymuje stałą współpracę z touroperatorami, odnotowuje wysokie zyski. Pozycja ,,gwiazdy” przedsiębiorstwa w metodzie BCG, która przyczynia się do uzyskania wysokich udziałów w szybko rozwijającym się rynku, również utwierdza w przekonaniu, że pozycja strategiczna hotelu jest dość silna.