Tworzenie i funkcjonowanie marki dziecięcej na podstawie czapek Tutu firmy Eta

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Hudyka, Aleksandra
dc.date.accessioned 2013-12-02T10:22:51Z
dc.date.available 2013-12-02T10:22:51Z
dc.date.issued 2008-11-16 18:03:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1900
dc.description.abstract Opisywana w pracy marka dziecięca jest szczególnym rodzajem marki, która ma swoje wymagania i ograniczenia. Szczególni są także potencjalni klienci takiej marki, mają zróżnicowane potrzeby i preferencje, są niezwykle wymagający, ale także potrafią być bardzo lojalni i przywiązani. Marka jest bardzo ważnym elementem walki z konkurencją, wielokrotnie pozwala uzyskać nad nią przewagę. Zdobyte podczas pisania pracy informacje będą cennymi wskazówkami dla właścicieli marki „TUTU” jak dalej poprowadzić markę, jakie zadania stoją przed nią, co można uczynić, aby poprawić jej funkcjonowanie i co wartościowego ona może wnieść do firmy albo uczynić dla firmy za jej sprawą. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. W części empirycznej pracy znalazły się dwa rozdziały: o przedsiębiorstwie Eta i jego dziecięcej marce „TUTU” oraz o jej zarządzaniu. W pracy wykorzystano literaturę zwartą i czasopiśmienniczą z dziedziny marketingu, zarządzania marką oraz psychologii, głównie psychologii klienta. Część empiryczna pracy powstała na podstawie własnych obserwacji dokonanych w czasie pracy w firmie Eta i czynnego udziału w procesie tworzenia marki „TUTU”, a także na podstawie informacji uzyskanych od właścicieli oraz przy użyciu materiałów archiwalnych przedsiębiorstwa. Podsumowując, przedstawiona w pracy marka czapek dziecięcych „TUTU” ma szansę na rozwój i sukces rynkowy, ale aby to osiągnąć firmę czeka jeszcze wiele pracy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka produktu pl
dc.subject strategia marki pl
dc.subject konsument pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Tworzenie i funkcjonowanie marki dziecięcej na podstawie czapek Tutu firmy Eta pl
dc.title.alternative The creation and functioning of a children’s brand as exemplified by Tutu caps manufactured by the Eta company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:18:51Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info