Zarządzanie strategiczne działalnością marketingową firmy na przykładzie FPHU "Wiśniowski"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Nowak, Paweł
dc.date.accessioned 2013-12-02T10:50:10Z
dc.date.available 2013-12-02T10:50:10Z
dc.date.issued 2008-02-07 19:51:17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1903
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie zarządzania strategicznego działalnością marketingową w FPHU Wiśniowski. W pracy dokonano charakterystyki narzędzi marketingu oraz ich zastosowania w firmie. Przeprowadzone zostały również analizy opisujące sytuację strategiczną firmy Wiśniowski, a także dokonana została ocena strategicznego zarządzania w firmie. Cel pracy został zrealizowany poprzez studia literatury przedmiotu na temat strategicznego zarządzania marketingiem oraz analizę zarządzania strategicznego marketingiem w FPHU Wiśniowski. Szczegółowe przestudiowanie bogatej literatury na powyższy temat umożliwiło przełożenie teorii na rzeczywisty obraz działalności przedsiębiorstwa. Natomiast opis przypadku firmy Wiśniowski polegał na analizie poszczególnych jej narzędzi marketingu mix oraz ich strategicznemu wykorzystaniu. Ponadto analiza miała na celu wykazanie strategicznej pozycji firmy w sektorze produkcji bram i ogrodzeń oraz ukazaniu zastosowania narzędzi marketingu-mix w zarządzaniu strategicznym marketingiem. W części analitycznej wykorzystane zostały dane, którymi były wywiady z pracownikami i zarządem firmy oraz własne doświadczenie i obserwacje w pracy w firmie Wiśniowski. Na podstawie przeprowadzonych analiz firmy Wiśniowski można zdiagnozować obecną sytuację strategiczną firmy. Obecnie firma Wiśniowski jest liderem na polskim rynku w branży produkcji bram i ogrodzeń, a jej produkty charakteryzują się dobrze rozpoznawalną marką na rynku. Dzięki temu przed firmą otwiera się wiele szans, takich jak : utrzymujący się rozwój gospodarki budowlanej oraz otwarcie się nowych rynków. Są również zagrożenia, którym firma musi się przeciwstawić, między innymi rosnąca konkurencja oraz migracja zarobkowa wykwalifikowanych pracowników. Głównym celem strategicznym firmy jest zdobycie silnej pozycji na rynku europejskim. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject produkt pl
dc.subject ceny pl
dc.subject dystrybucja produktu pl
dc.subject promocja produktu pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject planowanie strategiczne pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.title Zarządzanie strategiczne działalnością marketingową firmy na przykładzie FPHU "Wiśniowski" pl
dc.title.alternative Strategic marketing management of the company based on the example of FPHU "Wiśniowski" pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:46:02Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info