Implementacja gry komputerowej "SZUTER challenge 2007" jako przykład zastosowania prostych silników gier w grafice czasu rzeczywistego.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gorazd, Tomasz
dc.contributor.author Kosakowski, Jakub
dc.date.accessioned 2013-12-03T09:03:03Z
dc.date.available 2013-12-03T09:03:03Z
dc.date.issued 2007-12-17 10:25:44
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1918
dc.description.abstract Celem pracy jest implementacja gry komputerowej czasu rzeczywistego w języku C++, w środowisku Visual Studio 2005, na platformę Windows. Wykonana aplikacja nosi tytuł „SZUTER challenge 2007” i wykorzystuje bibliotekę graficzną OpenGL oraz elementy DirectX. Gra bazuje także na prostym silniku gier SimpEngine z książki K. Hawkins, D. Astle „OpenGL. Programowanie Gier”. „SZUTER challenge 2007” jest grą wyścigową, w której gracz steruje pojazdem i ma za zadanie przejechać tor wyścigowy w możliwie najkrótszym czasie. Gra oferuje następujące możliwości: − wybór pojazdu w menu początkowym, − sterowanie samochodem za pomocą klawiszy strzałek, − podgląd czasu gry oraz prędkości pojazdu, − zmianę położenia kamery, − zapis najlepszych czasów. Czynnikiem motywacyjnym jest przede wszystkim stworzenie własnej gry oraz zapoznanie się z biblioteką OpenGL i możliwościami, jakie oferuje. Napisanie własnej aplikacji bazującej na silniku gier oraz wykorzystanie OpenGL'a, jest znakomitą okazją do rozwijania pasji programistycznych i poszerzania wiedzy w zakresie grafiki komputerowej oraz mechanizmów, jakie są lub były do niedawna stosowane przy produkcji gier komputerowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject gry komputerowe pl
dc.subject języki programowania pl
dc.subject grafika komputerowa pl
dc.subject aplikacje internetowe pl
dc.subject programowanie pl
dc.title Implementacja gry komputerowej "SZUTER challenge 2007" jako przykład zastosowania prostych silników gier w grafice czasu rzeczywistego. pl
dc.title.alternative Implementation of a PC game entitled "SZUTER challenge 2007" as an example of using simple game engines in real-time graphics. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T15:22:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info