Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej. Przykład Banku Spółdzielczego w Podegrodziu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Żelasko, Agata
dc.date.accessioned 2013-12-04T12:29:44Z
dc.date.available 2013-12-04T12:29:44Z
dc.date.issued 2013-09-27 11:57:11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1989
dc.description.abstract W pracy „Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej na przykładzie Banku Spółdzielczego w Podegrodziu” przedstawiono znaczenie obsługi klienta w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku usług finansowych oraz wyodrębniono czynniki, które w największym stopniu wpływają na konkurencyjność banku. Jako narzędzie badawcze wybrano kwestionariusz ankiety. W celu odpowiedzi na podany problem badawczy, którym było pytanie: „Czy obsługa klienta jest źródłem przewagi konkurencyjnej banku?” zostały skonstruowane hipotezy badawcze, które następnie zostały zweryfikowane. Po przeprowadzonych badaniach wysunięto następujące wnioski: postawy pracowników Banku Spółdzielczego w Podegrodziu są zgodne z oczekiwaniami klientów, klienci, korzystający z usług banku, budują jego pozytywny wizerunek na rynku. Jakość obsługi, nieuprzejmy personel to elementy, które w największym stopniu wpływają na decyzję o zmianie banku. Badani udzielili twierdzącą odpowiedź na postawione pytanie badawcze sprawiając, iż cel powyższej pracy został w całości zrealizowany. pl
dc.description.abstract The work „Customer service as a source of competitive advantage, the case of Cooperative Bank in Podegrodzie", shows the importance of customer service in developing a competitive advantage in the financial services market and indicates the factors, which have the most significant impact on the bank’s competitiveness. For the research tool the questionnaire has been selected. To answer on previously stated problem: “Customer service of the bank - is it the source of its competitive advantage?”, hypothesis were defined and verified. After the survey conclusions are following: attitude of workers of Cooperative Bank in Podegrodzie are in line with customer expectations, customers’ satisfaction support the process of creating bank’s positive image. Quality of service, unkind staff these are key consumer criteria that affect the most decision concerning choosing the bank. Thanks to positive responses to the questions, the hypothesis of this work has been successfully proved. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject banki pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject Bank Spółdzielczy w Podegrodziu pl
dc.subject customer service pl
dc.subject bank pl
dc.subject competitive advantage pl
dc.subject bank marketing pl
dc.subject Cooperative Bank in Podegrodzie pl
dc.title Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej. Przykład Banku Spółdzielczego w Podegrodziu pl
dc.title.alternative Customer Service as a Source of Competitive Advantage. The Case of Cooperative Bank in Podegrodzie pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-04T10:53:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info