Znaczenie i tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na przykładzie: T-Mobile Polska Spółka Akcyjna.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Talarek, Brygida
dc.date.accessioned 2013-12-04T12:39:05Z
dc.date.available 2013-12-04T12:39:05Z
dc.date.issued 2013-09-26 06:52:42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1991
dc.description.abstract Temat pracy: Znaczenie i tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na przykładzie: T-Mobile Polska Spółka Akcyjna. Problematyka poruszana w niniejszej pracy dotyczy działań i narzędzi wpływających na wizerunek przedsiębiorstwa usługowego i znaczenia tego wizerunku dla przedsiębiorstwa. Ciągle rosnący popyt na usługi telekomunikacyjne spowodował powstanie wielu firm świadczących usługi w tej branży. Ze względu na dużą konkurencję firmy muszą podejmować różnorodne działania, aby wyróżnić się na rynku. Przedsiębiorstwa próbują zbudować silną markę. Dążą do tego poprzez kształtowanie pozytywnego wizerunku. Wizerunek jest szczególnie ważny w przypadku przedsiębiorstw usługowych co wynika z ich specyfiki i posiadanych cech. Przedsiębiorstwa usługowe poprzez odpowiednio dobrane narzędzia kształtujące wizerunek budują swoją rozpoznawalność. Elementy wizerunku takie jak personel, logo, punkt sprzedaży, sponsoring, promocja i reklama służą wyróżnieniu się firmy spośród konkurencji. Praca ukazuje, na przykładzie sieci telekomunikacyjnej T-Mobile, jakie działania kształtujące wizerunek są zauważane i w jaki sposób są postrzegane przez społeczeństwo. Opisane zostały działania marketingowe podejmowane przez sieć oraz ich ocena. Ocena została wykonana na podstawie wyników przeprowadzonych badań. Uzyskane wyniki pozwoliły wyciągnąć wnioski dotyczące znaczenia wizerunku dla T – Mobile. pl
dc.description.abstract Topic: The Meaning and Corporate Image of the Service Company: Based on T-Mobile Polish Joint - Stock Company. The thesis concerns activities and tools affecting corporate image and the meaning of this image for the enterprise. Constant demand for telecommunications services has resulted in rising of many companies in this field. Taking into consideration the large competition companies are forced to undertake action in order to stand out. Enterprises are trying to build strong brands by creating a positive image of themselves. This is especially crucial when it comes to services as for their peculiarity and characteristics. Furthermore, services need selected tools in order to become recognisable. To distinguish themselves from competition they need proper personnel, logo, sales point, sponsorship, promotion and advertising. The thesis , on the basis of T-Mobile, presents which actions are effective and how they are perceived by society. Moreover, this work describes and evaluates company's marketing efforts. The evaluation was based on the results of conducted research. Finally, the result brought conclusions regarding the meaning of the corporate image of T-Mobile pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek pl
dc.subject tożsamość pl
dc.subject firma pl
dc.subject usługa pl
dc.subject marketing pl
dc.subject image pl
dc.subject identity pl
dc.subject company pl
dc.subject services pl
dc.subject marketing pl
dc.title Znaczenie i tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na przykładzie: T-Mobile Polska Spółka Akcyjna. pl
dc.title.alternative The Meaning and Corporate Image of the Service Company: Based on T-Mobile Polish Joint - Stock Company. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-04T11:54:12Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info