Bankowość elektroniczna jako sposób budowania relacji z klientem na przykładzie PKO Banku Polskiego.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Handzel, Zbigniew
dc.contributor.author Kwiatkowski, Kamil
dc.date.accessioned 2013-12-06T07:57:32Z
dc.date.available 2013-12-06T07:57:32Z
dc.date.issued 2013-09-18 11:15:23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2049
dc.description.abstract Głównym celem pracy jest zaprezentowanie polskiego rynku bankowości elektronicznej, który od początku lat 90. wprowadził do swojej oferty szereg zmian i udogodnień. Dzięki temu korzystanie z tego kanału dystrybucji usług bankowych staje się coraz bardziej powszechne i zdecydowanie wypiera dotychczasowe formy jej realizacji. Celem badawczym pracy jest opis oferowanych przez bank PKO BP różnych form bankowości elektronicznej. Praca w swoim założeniu ma również zaprezentować główne kryteria wyboru banku PKO BP przez jego klientów oraz zaprezentować ich preferencje względem nowoczesnych, elektronicznych kanałów dystrybucji usług bankowych. Metodą badawczą wykorzystaną w pracy jest metoda sondażu diagnostycznego. Badaniem objęto 104 klientów banku PKO BP. Wśród ankietowanych było 56 kobiet oraz 48 mężczyzn. Podsumowując informacje zebrane na podstawie ankiety można stwierdzić, że objęci badaniem klienci PKO BP są zwolennikami bankowości elektronicznej. Nie stanowi problemu dla większości z nich poruszanie się w sieci w celu dokonania przelewu czy sprawdzenia stanu konta ani zapłacenie za usługę bądź produkt „plastikowym pieniądzem” – kartą płatniczą. Ankietowani znają wady i zalety bankowości internetowej, mają świadomość jakie korzyści i zagrożenia mogą wypływać z porzucenia tradycyjnej bankowości. Takie też udogodnienia oferowane swoim klientom przez bank PKO BP sprawiają, że oceniają go oni wysoko. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject bankowość elektroniczna pl
dc.subject bezpieczeństwo w bankach pl
dc.subject relacje z klientami pl
dc.subject Customer Relationship Management (CRM) pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.title Bankowość elektroniczna jako sposób budowania relacji z klientem na przykładzie PKO Banku Polskiego. pl
dc.title.alternative E-banking as a way to build relationships with customers on the example of PKO Bank Polski pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-12-05T10:00:46Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info