Kreowanie wizerunku firmy na rynkach międzynarodowych na przykładzie przedsiębiorstwa Fakro

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Święs, Agnieszka
dc.date.accessioned 2013-12-13T06:55:29Z
dc.date.available 2013-12-13T06:55:29Z
dc.date.issued 2008-02-06 11:29:21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2250
dc.description.abstract Głównym celem pracy jest wskazanie istoty i znaczenia wizerunku dla firmy działającej na rynkach międzynarodowych oraz wyjaśnienie zadań i celów public relations w procesie budowania image’u firmy. Celem pracy jest analiza i ocena działań i narzędzi stosowanych przez firmę FAKRO dla kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na różnych międzynarodowych rynkach. Rynek okien dachowych jest bardzo specyficznym rynkiem, dlatego też należy z wielką rozwagą dobierać narzędzia i instrumenty kształtujące wizerunek firmy, aby odpowiednio dotrzeć i ukształtować opinię otoczenia. Okna dachowe FAKRO są najczęściej wybieranym produktem z tej branży w kraju, co dowodzi znajomości i popularności marki w Polsce. Na rynku lokalnym grupa FAKRO osiągnęła niekwestionowany sukces dzięki systematycznemu rozwojowi firmy, poszerzaniu oferty oraz uświadamianiu potencjalnemu nabywcy swojego istnienia, promowaniu produktu i kreowaniu korzystnego wizerunku poprzez media, akcje sponsorskie, wystawy, pokazy i wiele innych. Jeśli wziąć pod uwagę rynek międzynarodowy to posiadany 17-sto procentowy udział plasuje grupę FAKRO na drugim miejscu na świecie pod względem sprzedaży. Dowodzi to dużej popularności produktów badanej firmy a co zatem idzie, sporej znajomości produktu i marki. Korzystny image firmy jest na rykach różnych krajów systematycznie kształtowany za pomocą różnorakich narzędzi, oraz pogłębiana jest świadomość istnienia produktu wśród potencjalnych nabywców. Jednakże istnieją instrumenty i działania z zakresu public relations niedostatecznie wykorzystane przez firmę na rynkach zagranicznych, co zostało zasygnalizowane w podsumowaniu części badawczej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.subject marketing pl
dc.subject rynki międzynarodowe pl
dc.subject produkt pl
dc.subject ceny pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.title Kreowanie wizerunku firmy na rynkach międzynarodowych na przykładzie przedsiębiorstwa Fakro pl
dc.title.alternative Creating the corporate image for international markets using the example of the Fakro company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-02T08:46:10Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info