1 stycznia 1999 r. w wyniku wprowadzenia trójstopniowego podziału administracyjnego państwa został utworzony powiat, jako nowa jednostka samorządu terytorialnego, do samodzielnego wykonywania zadań z zakresu administracji ...
Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie reengineeringu jako procesu szybkiego i radykalnego przeprojektowania organizacji Skanska S.A. w zakresie podstawowych procesów biznesowych, ukierunkowanego na znaczną poprawę ...
Ochrona zdrowia to priorytetowy problem naszych czasów. W Polsce po okresie transformacji zmiany te nabrały szybszego tempa, zostały zintensyfikowane i przyspieszone. Dotyczyły one zarówno sposobu finansowania jak również ...
W czerwcu 1945 roku, w San Francisco, państwa zwycięskiej koalicji razem z wieloma innymi, zainteresowanymi światem bez wojen, podpisały Kartę Narodów Zjednoczonych. Czynnikiem jednoczącym je była determinacja, by wspólnymi ...
Zasadniczym celem autora jest próba przedstawienia sytuacji służby zdrowia w Polsce na przełomie kilkudziesięciu lat, w których miały miejsce ważne przemiany zarówno polityczne, jak i gospodarcze wpływające bezpośrednio ...
Japonia jest krajem, który zachwyca. Barwna kultura od teatru kabuki po coniedzielny karnawał kosupuru, potężna gospodarka ściśle powiązana z polityką, burzliwa historia z silnym nacjonalistycznym akcentem, społeczeństwo ...
W historii dziejów ludzkości procesy międzykulturowych kontaktów globalnych można zaobserwować w zasadzie od bardzo zamierzchłych czasów. Już w okresie pomiędzy epoką Cesarstwa Rzymskiego (300 p.n.e.–400 n.e.), a rewolucją ...
Integracja europejska to jeden z najbardziej dynamicznych procesów, jakie można obserwować we współczesnej Europie. Prawidłowy rozwój globalny zapewnić może odpowiednia polityka rozwojowa dla regionów. Te z kolei są ...
Celem niniejszej pracy jest stworzenie aplikacji umożliwiającej sprawne prowadzenie kampanii marketingowych za pomocą poczty elektronicznej. W pracy zawarto ogólne informacje na temat Internetu, opis form reklamy on-line ...
Reklama jest jednym z podstawowych i bardzo efektywnych narzędzi wykorzystywanych przez firmy w procesie komunikacji z rynkiem i konsumentami. Skuteczna reklama daje firmom możliwość dotarcia do wyznaczonej grupy konsumentów, ...
Na przełomie kilku ostatnich lat nastąpił dynamiczny rozwój rynku reklamy. Powstało wiele firm i agencji wyspecjalizowanych w tej dziedzinie
i w związku z tym pojawiły się nowe zawody: specjalista do spraw reklamy, media ...
Głównym celem niniejszej pracy była analiza struktury społecznych ocen na temat przekazu reklamowego w mediach, a celami szczegółowymi analiza istoty
i funkcji reklamy oraz istoty mediów a także analiza mechanizmu percepcji ...
Celem pracy jest analiza reklamy jako kosztu na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A. Zaprezentowano istotę i cele reklamy oraz planowanie strategii reklamowej przedsiębiorstwa. Przedstawiono różne metody ...
Reklama towarzyszy nam na każdym kroku. Jest obecna na ulicznych billboardach, w sklepach, na przystankach, na dworcach. Oddziałuje na nas także poprzez gazety, ulotki, telewizję, radio, Internet. Sprawia, że otoczenie ...
Przedmiotem niniejszej pracy jest więc przybliżenie działania reklamy, która stosuje techniki perswazji i manipulacji oraz sprawdzenie czy reklama, dzięki tym technikom wpływa na konsumentów. Praca porusza również problemy ...
Niniejsza praca składa się z części teoretycznej i empirycznego. Autor opisuje teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej. Szczegółowo jest mowa o idei i narzędziach komunikacji marketingowej, typach komunikowania ...
We współczesnym świecie media pełnią istotną rolę zarówno w komunikacji masowej jak interpersonalnej. Zarówno prasa, telewizja, radio, czy Internet są współcześnie głównymi źródłami informacji, które pozwalają w warunkach ...
We współczesnym świecie reklama często wzbudza spore emocje. Ma zwolenników i zagorzałych przeciwników, którzy uznają wszelkie działania reklamowe za stratę czasu i pieniędzy. Bez wątpienia moŜna jednak stwierdzić, iż ...
Komunikacja marketingowa, wraz z jej instrumentami, jest elementem wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza dużych koncernów o zasięgu globalnym. Komunikacja marketingowa, scala ze sobą wszystkich uczestników rynku, zaspakaja ich ...
Istnieją organizacje, które w przeciwieństwie do przedsiębiorstw nie dążą do osiągania korzyści materialnych lecz działają na rzecz społeczeństwa bądź konkretnych grup społecznych. Reklamy społeczne tworzy się w celu ...