Celem niniejszej pracy jest identyfikacja formy działalności, jaką są odwrotne aukcje internetowe, ocena możliwości ich implementacji na polskim rynku oraz próba stworzenia aplikacji internetowej, mającej następnie działać ...
Wzrost znaczenia pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na rynku polskim, w ostatnich latach, spowodowany został zaistnieniem gospodarki wolnorynkowej. Tworzenie się nowych grup zawodowych i akumulacja kapitału, dają ...
Możliwości, jakie daje Internet znalazły swoje rozwiązanie także w handlu, który towarzyszy człowiekowi od początku cywilizacji. Powstały więc sklepu oferujące w zasadzie wszystko, a ich sposoby promocji i dotarcia do ...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, że oferta leasingu może być realizowana za pomocą Internetu – czyli informatycznej globalnej sieci komputerowej opartej na protokole komunikacyjnym TCP/IP (ang. Transfer Control ...
Celem pracy jest zbadanie wpływu intranetu na komunikowanie się w przedsiębiorstwie Techmex w Bielsku – Białej oraz propozycja nowych rozwiązań. Przedstawiono teoretyczne zagadnienia związane z powstaniem intranetu. ...
Celem pracy jest zbadanie funkcjonowania firmy internetowej oraz sprawdzenie, w jaki sposób specyfika e-biznesu wpływa na rozwiązania logistyczne. W tym celu wybrałam przeanalizowanie jednego z największych sklepów ...
Celem pracy jest zbadanie funkcjonowania firmy internetowej oraz sprawdzenie, w jaki sposób specyfika e-biznesu wpływa na rozwiązania logistyczne. Autor analizuje, które działania składają się na procesy e-biznesowe a które ...
Celem pracy jest prezentacja narzędzi e - biznesu w marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa Marketing Studio. Przedstawiono genezę i podstawowe pojęcia związane z tematem marketingu oraz definicje, funkcje, usługi, z ...
Celem pracy jest przedstawienie idei płatności w transakcjach internetowych z uwzględnieniem technologii, bezpieczeństwa i sytuacji na rynku. Przedstawiono pojęcie e-biznesu i e-commerce oraz przedstawiono systemy płatności ...
Celem mojej pracy jest przedstawienie problemów obsługi mikropłatności na wielką skalę. Dla zrozumienia tematu, w pierwszym rozdziale przedstawiłem podział płatności ze względu na wielkość transakcji, a następnie przedstawiłem ...
Najszybciej zdobywającymi nowych klientów technologiami końca XX wieku były Internet i telefonia komórkowa. Obydwie te dziedziny dotyczą rozwoju teleinformatyki w dwóch różnych, ale nieustannie zbliżających się aspektach. ...
Handel był jest i będzie jedną z najważniejszych części w życiu człowieka. To właśnie wymiana handlowa między krajami oraz kulturami sprawiła, że ludzie mogli poznać, zasmakować, zobaczyć rzeczy, o których nigdy nie ...
Rozwój Internetu stworzył podstawy do zawierania transakcji i sprzedaży on-line. Coraz częściej internetowe serwisy żądają od użytkowników drobnych sum pieniędzy za różnego rodzaju usługi. Problematyka systemu mikropłatności ...
Celem pracy jest prezentacja technik promocji i reklamy w Internecie oraz ich praktyczne wykorzystanie w świecie e-commerce na przykładzie firmy U-Swap.com. Opisano genezę Internetu oraz jego cechy jako medium komunikacji. ...
Celem pracy jest przede wszystkim weryfikacja hipotezy mówiącej, że internetowa aplikacja obsługująca zamówienia klientów w zakładzie fotograficznym przyczyni się do rozwoju firmy. W przypadku pozytywnej weryfikacji, celem ...
Celem niniejszej pracy jest prezentacja technik wykorzystywanych w marketingu internetowym, służących do kształtowania opinii użytkowników sieci oraz pozyskania nowych klientów, w szczególności młodych ludzi. Na wybór ...
W chwili obecnej, ze względu na dynamiczny rozwój Sieci Globalnej, marketing internetowy zyskuje coraz bardziej na znaczeniu jako stosunkowo tanie i skuteczne narzędzie promocji oraz sprzedaży produktów i usług. Ponadto, ...