Lata dziewięćdziesiąte ubiegłego stulecia przyniosły znaczny wzrost znaczenia i zainteresowania pojęcia marketingu, a także dziedzin mu ściśle pokrewnych. Główny wpływ na ten fakt, miały przemiany gospodarczo-polityczne i ...
Celem tej pracy jest przedstawienie możliwości reklamowych Internetu. Przedstawiono historię Internetu, scharakteryzowano jego użytkowników oraz opisano zasady i
techniczne aspekty działania Internetu. Zaprezentowano formy ...
Celem pracy jest analiza specyfiki działalności promocyjnej firmy na polskim rynku techniki grzewczej. Przedstawiono rolę i znaczenie promocji w przedsiębiorstwie przemysłowym, scharakteryzowano instrumenty promocji, ...
W czasie coraz to większego nasycenia rynku komunikacja marketingowa,
a w szczególności reklama oraz promocja sprzedaży stają się istotnym składnikiem łączenia przedsiębiorstw z rynkiem. Komunikacja marketingowa scala ze ...
Promocja jest zespołem środków i działań, za pomocą której przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informacje charakteryzujące produkt i firmę. Kształtuje potrzeby nabywców, ukierunkowuje popyt oraz zmniejsza jego elastyczność ...
Celem pracy jest analiza znaczenia promocji dla sukcesu firmy działającej na rynku przemysłowym na przykładzie Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów S.A. w Tarnowie. Wyjaśniono pojęcia komunikacji, promocji i zależności ...