Rola i miejsce marketingu-mix we współczesnym banku na przykładzie Deutsche Bank PBC S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Jurkowska Małgorzata
dc.date.accessioned 2013-12-21T13:56:26Z
dc.date.available 2013-12-21T13:56:26Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2581
dc.description.abstract Praca przedstawia działalność usługową banku z wykorzystaniem instrumentów marketingu-mix na przykładzie działalności Deutsche Bank PBC S.A. Zaprezentowano zmiany w polskim systemie bankowym w kontekście przemian polityczno – ekonomicznych jakie dokonały się w Polsce po roku 1989. Przedstawiono specyfikę marketingu usług bankowych. Dokonano charakterystyki banku oraz oferta produktowo - usługowej przeznaczonej dla klientów indywidualnych. Użyto metody badawczej polegającej na konfrontacji rozważań teoretycznych z praktyczną działalnością marketingową prowadzoną w Deutsche Bank PBC S.A. Dokonano oceny przeprowadzonych działań marketingowych za pomocą narzędzi marketingu-mix. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject bank pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject system bankowy pl
dc.subject Deutsche Bank PBC S.A. pl
dc.title Rola i miejsce marketingu-mix we współczesnym banku na przykładzie Deutsche Bank PBC S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info