Ocena dystrybucji w branży obuwniczej przez konsumentów rynku tarnowskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Grudzień Ewa
dc.date.accessioned 2013-12-22T11:11:58Z
dc.date.available 2013-12-22T11:11:58Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2613
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza i ocena działań dystrybucyjnych podejmowanych przez pośredników w handlu obuwiem na terenie miasta Tarnowa. Omówiono zagadnienia dotyczące działalności dystrybucyjnej, od jej podstawowych funkcji przez logistykę, kanały dystrybucyjne, obsługę klienta, po planowanie dystrybucji. Przedstawiono strukturę handlu obuwiem w Tarnowie w latach 1988-2002, oraz formy sprzedaży obuwia, typy hurtowników i sklepów detalicznych obuwniczych, działających na terenie Tarnowa. Omówiono wyników badań dotyczących handlu obuwiem na terenie Tarnowa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject handel pl
dc.subject branża obuwnicza pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject kanały dystrybucyjne pl
dc.subject logistyka pl
dc.title Ocena dystrybucji w branży obuwniczej przez konsumentów rynku tarnowskiego pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info